Wafeltjesslag

Heerlijke wafeltjes ten voordele van de werking van onze school!

Ook dit jaar organiseert de oudervereniging van ‘t Kofschip een steunactie onder de vorm van een wafeltjesslag.

• Brownies 700g : € 10,00 per doos
  • Snoepzakje 300g : € 6,00 per zakje

De opbrengst van deze actie komt volledig ten goede aan de leerlingen van de kleuter- en lagere school. Hiermee kan de oudervereniging onder andere bijdragen aan de zeeklassen, de boerderijklassen, een geschenk voor de schoolverlaters, materiaal voor de school en zoveel meer…

Om de wafeltjesslag vlot te laten verlopen, vragen wij u uw bestelling door te geven ten laatste op vrijdag 08/03/2024.

Afhaling van uw bestelling

Wij voorzien één moment waarop u uw bestelling op school kan afhalen:

• Dinsdag 26/03/2024 na school van 15u15 tot 19u in de refter

Aan de ouders van de kleuters van K0

Indien uw kleuter in de namiddag nog niet naar school gaat, zullen we ervoor zorgen dat u uw bestelling in het secretariaat kan afhalen op woensdag 27 maart 2023. Gelieve in dit geval dit te vermelden op uw bestelling.

We danken jullie bij voorbaat voor jullie bestelling en houden jullie uiteraard op de hoogte waar de opbrengst van deze wafeltjesslag voor gebruikt zal worden!

Uw gegevens
Enkel voor kindjes in de K0-klas:
Uw bestelling